۶۵۰۰ تن سلاح و تجهیزات از آمریکا برای اسرائیل ارسال شد

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
اسرائیل کاتس با اشاره به نقش آمریکا، گفت که دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو رهبری تلاش‌ها برای تکمیل اهداف این حمله را بر عهده دارند.
وزارت جنگ اسرائیل از دریافت حجم بزرگی از سلاح و تجهیزات نظامی از آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
 
به گزارش فارس، وزارت جنگ  اسرائیل امروز (پنج شنبه) خبر داد که دولت آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶۵۰۰ تُن مهمات و تجهیزات نظامی به این رژیم ارسال کرده است.
 
این محموله از طریق دو کشتی باری و چند هواپیمای باری به اسرائیل رسیده است.
بر اساس اعلام این وزارتخانه، از زمان آغاز جنگ تاکنون مجموعاً ۱۱۵ هزار و ۶۰۰ تُن تجهیزات نظامی از طریق ۴۰۳ پرواز هوایی و ۱۰ مسیر دریایی به اسرائیل منتقل شده است.
 
همزمان اسرائیل کاتس، وزیر جنگ اعلام کرد که این رژیم ممکن است به‌زودی بار دیگر به اقدام نظامی علیه ایران روی آورد تا به ادعای او، «از تبدیل شدن ایران به تهدیدی در سال‌های آینده» جلوگیری کند.
 
او مدعی شد: از مسیر دیپلماسی و مذاکره حمایت می‌کنم اما احتمال دارد به زودی به جنگ بازگردیم.
 
وزیر جنگ اسرائیل در خصوص جبهه لبنان نیز با تکرار وعده و وعیدهای گذشته، مدعی شد که ارتش این رژیم در نظر دارد زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله را در منطقه موسوم به «کمربند امنیتی» تا خط زرد منهدم کند؛ اقدامی که به گفته او مشابه آنچه در غزه انجام شد، خواهد بود.
 
اسرائیل کاتس در ادامه با اشاره به نقش آمریکا، گفت که دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو رهبری تلاش‌ها برای تکمیل اهداف این حمله را بر عهده دارند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.