اسلام‌آباد: در ارتباط مستمر با طرفین مذاکره هستیم

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:35
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر اهمیت رایزنی‌های سطح بالای این کشور با جمهوری اسلامی ایران پیرامون تحولات جاری در منطقه گفت که تلاش‌های ما ادامه دارد و اسلام‌آباد در ارتباط مستمر با طرف‌های مذاکره است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طاهر اندرابی امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد به تحولات گذشته در اسلام‌آباد و رایزنی‌های پاکستان با سران کشورهای منطقه پرداخت و گفت که طی هفته‌های اخیر ۳ تماس تلفنی مهم میان شهباز شریف نخست وزیر پاکستان و دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

بنابر روایت ایرنا، وی افزود ‌:کانال‌های ارتباطی ما با شرکا و دیگر طرف‌های ذی‌نفع برقرار است و ما همچنان متعهد به دیپلماسی صلح هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با اشاره به سفر اخیر دکتر عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران به اسلام‌آباد افزود که ارتباط ما با طرف‌های مذاکره مستمر است.

۲۱۹/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.