«سرخ و سیاه» در فستیوال سریال کن/ نخستین حضور یک سریال ایرانی در بخش مسابقه

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:34
سریال «سرخ و سیاه» به کارگردانی آیدا پناهنده، به‌عنوان نخستین سریال ایرانی، در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی سریال کن یا Canneseries به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان همراه شد.

به گزارش وب‌سایت رسمی جشنواره Canneseries، در این دوره تنها ۸ سریال از میان ۳۰۰ اثر بین‌المللی برای حضور در بخش مسابقه اصلی انتخاب شد؛ انتخابی محدود از کمپانی‌های معتبر فیلم و سریال همچون  Apple TV+، HBO، BBC، Disney+، ZDF، Arte که نشان‌دهنده سطح رقابتی بالای این رویداد جهانی است. 

نمایش جهانی (World Premiere) سریال جدید آیدا پناهنده در نهمین دوره این جشنواره در شهر کن فرانسه، به‌دلیل شرایط خاص کشور و محدودیت‌های منطقه‌ای، بدون حضور عوامل اصلی سریال انجام شد و صندلی‌های اختصاص‌یافته به آن‌ها در سالن خالی ماند. اگرچه مخاطبان حاضر در سالن نمایش در پایان پخش این اثر ایرانی، برای دقایقی ایستاده آن را تشویق کردند.

«سرخ و سیاه» تنها نماینده ایران در این رقابت جهانی، به تهیه‌کنندگی محمد یمینی و محسن خباز، محصول فیلیمو با همکاری خانه تولید اثر، است

منبع: عصر ایران

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.