دریادار ایرانی: می‌ترسیم آمریکایی‌ها از سلاح جدیدمان سکته کنند

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 23:41
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنگه هرمز را از دریای عرب بسته‌اند هشدار داد: اگر دشمنان جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم.

دریادار ایرانی: تنگه هرمز را از دریای عرب بسته‌ایم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر دریادار شهرام ایرانی با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشت: در جنگ تحمیلی سوم، دشمن خود را از دریا به ایران نزدیک کرد و از سکوهای موشکی در یگان‌های شناوری بهره برد.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، دشمن فکر می‌کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مثلا ۳ روز تا یک هفته، در جنگ علیه ایران به نتیجه می‌رسد و همین تصور آن‌ها به یک جوک در دانشگاه‌های نظامی تبدیل شده است!

دریادار شهرام ایرانی ادامه داد: ۷ عملیات موشکی علیه ناو آبراهام لینکلن داشت و آمریکا مدتی نتوانست هواپیماهایش را به پرواز دربیاورد و عملیات هوایی داشته باشد. 

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، آمریکا مجبور شد تعمیراتی انجام دهد و تعداد بیشتری تاوشکن اضافه کرد. یعنی سکوهای موشکی بیشتری به میدان آورده است. با این حال متوقف هستند. 

دریادار شهرام ایرانی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنگه هرمز را از دریای عرب بسته‌اند هشدار داد: اگر دشمنان جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم و تا آخرین قطره خون هم‌قسم هستیم تا انتقام شهدایمان را بگیریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: به زودی زود، حتما سلاحی را از ما خواهند دید که خیلی از آن وحشت دارند و بیخ گوش‌شان است! امیدوارم فقط سکته نکنند!

دریادار شهرام ایرانی ادامه داد: آمریکایی‌ها از دزدی دریایی به گروگان‌گیری روی آوردند و کارکنان و خانواده‌هایشان را در کشتی گروگان گرفته‌اند.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، آمریکایی‌ها از دزدان دریایی سومالیایی هم بدتر هستند چون دزدان سومالی از روی فقر این کار را می‌کردند اما اینها گروگان‌گیری هم اضافه کرده‌اند. 

دریادار شهرام ایرانی این را هم گفت که شناورهایی از بنادر ما خارج شدند و برخی هم به مقصد رسیدند یا در بندرهای ایران پهلو گرفته‌اند. 

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، اگر صلحی هم برقرار شود، ما به آمریکا اعتمادی نداریم، چون خصلت آن‌ها اینگونه است.

دریادار شهرام ایرانی همچنین گفت: سلاح‌های ما ساخت داخل است و جوانانی که جایگزین شهدای ما شده‌اند، به مراتب توانمندتر هستند. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب که حتما باید در دریا ضربه محکمی به دشمن وارد شود، مطمئنا ضربه پیشمان‌کننده‌ای به دشمن وارد خواهیم کرد و در حال ارتقاء خودمان هستیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.