هگست: فقط دو ماه از درگیری می‌گذرد

فرارو پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 12:39
وزیر جنگ آمریکا گفت: ایران نمی‌تواند بمب هسته‌ای داشته باشد و ا به این اقدام افتخار می‌کنیم.

پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا گفت: بزرگترین چالش و بزرگترین دشمنی که با آن روبرو هستیم، اظهارات بی‌پروا و شکست‌طلبانه دموکرات‌های کنگره و برخی جمهوری‌خواهان است.

او افزود: به شما یادآوری می‌کنم که فقط دو ماه از درگیری می‌گذرد. فراموشتان نشود که نسل من می‌داند ما چه مدت در عراق، چه مدت در افغانستان و چه مدت در ویتنام بودیم.

هگست بیان کرد: دو ماه از نبردی حیاتی برای امنیت مردم آمریکا می گذرد؛ ایران نمی‌تواند بمب هسته‌ای داشته باشد. ما به این اقدام افتخار می‌کنیم.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.