مهندسی معکوس در انتظار موشک‌های آمریکایی/ کدام مدل از بمب‌های سنگرشکن در اختیار ایران قرار گرفت؟

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 09:46
یک بمب سنگرشکن GBU-۵۷ با موفقیت خنثی و به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  بیش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی خنثی شده که این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شده‌اند.

بنابر روایت جماران، پرس تی‌وی نوشت: همچنین یک بمب سنگرشکن GBU-۵۷ با موفقیت خنثی و به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

وب‌سایت بریتانیایی «آی‌پیپر» در گزارشی به نقل از تحلیلگران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا): نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایران موفق به بازیابی و بررسی سلاح‌های پیشرفته آمریکایی و اسرائیلی شده است که در میدان‌های نبرد منفجر نشده‌اند.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.