معاون پزشکیان: مشکل آن‌ها با استقلال ایران است!

افکار نیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 13:27
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دشمنان می‌دانند ایران، انرژی اتمی را صرفاً صلح‌آمیز می‌خواهد، تصریح کرد: آنان با ایران هسته‌ای مشکل ندارند، اما ایران مستقل را نمی‌توانند تحمل کنند.

مهدی طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «می‌گویند انرژی اتمی نه؛ در حالی که هفتاد سال پیش آمریکایی‌ها مشوق ایران اتمی بوده‌اند.

می‌دانند جمهوری اسلامی ایران انرژی اتمی را صرفا صلح‌آمیز می‌خواهد. پس با ایران هسته‌ای مشکل ندارند، اما ایران مستقل را نمی‌توانند تحمل کنند.

در کلام دیروز وزیر خارجه آمریکا  این نگاه آشکار است.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.