کشف یک مرکز جاسوسی مجهز به استارلینک در یوسف‌آباد تهران

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 12:37
مأموران پلیس اطلاعات فاتب با اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به کشف یک واحد مسکونی شدند که به عنوان پایگاه فعالیت‌های جاسوسی استفاده می‌شد.

کشف یک مرکز جاسوسی مجهز به استارلینک در یوسف‌آباد تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: بر اساس تحقیقات، متهمان با طرح و برنامه‌ریزی دقیق اقدام به اجاره واحد مسکونی کرده و در آن تجهیزات پیشرفته ارتباطی از جمله اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را نصب و استفاده می‌کردند. متهمان با بهره‌گیری از این امکانات، اطلاعات و اخبار به سرویس‌های جاسوسی و شبکه‌های معاند خارج از کشور ارسال می کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از شهروندان درخواست کرد تا با هوشیاری و دقت، هرگونه فعالیت مشکوک در ساختمان‌ها و واحد‌های مسکونی را سریع به پلیس اطلاع دهند تا با مشارکت مردم، از هرگونه سوء استفاده و تهدید امنیتی پیشگیری شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.