به گفتۀ روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، تصمیمگیری برای هرگونه تغییر در روند فعالیت مدارس، منوط به ارائه مجوزهای لازم از سوی نهادهای ذیصلاح است.
در حالی برخی مدارس اعلام کردند امتحانات داخلی دانشآموزان به صورت حضوری است و گمانهزنیهایی درباره برگزاری مجازی یا حضوری امتحانات در فضای مجازی منتشر میشود، که آموزشوپرورش هنوز برنامهای برای حضوری کردن مدارس ندارد.
به گفتۀ روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، تصمیمگیری برای هرگونه تغییر در روند فعالیت مدارس، منوط به ارائه مجوزهای لازم از سوی نهادهای ذیصلاح است.
آموزش تمام دانشآموزان از زمان جنگ رمضان یعنی اسفند سال گذشته تاکنون به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار میشود و آموزشوپرورش اختیار برگزاری امتحانات داخلی را به مدارس داده است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.