عراقچی: تعامل ما با روسیه در عالی‌ترین سطح ادامه دارد

مشرق نیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 07:33
وزیر خارجه کشورمان پس از سفر به روسیه در صفحه شخصی خود نوشت: در شرایطی که منطقه در حال گذار از تحولات عمده و تعیین‌کننده‌ای است، خوشبختانه تعامل ما با روسیه در عالی‌ترین سطح ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان پس از سفر به روسیه در صفحه شخصی خود نوشت: در شرایطی که منطقه در حال گذار از تحولات عمده و تعیین‌کننده‌ای است، خوشبختانه تعامل ما با روسیه در عالی‌ترین سطح ادامه دارد.

وی افزود: تحولات اخیر عمق و استحکام شراکت راهبردی ما را به‌خوبی نشان داده است. هم‌چنان‌که روابط ما در حال گسترش است، ما قدردان همبستگی موجود هستیم و از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم.

از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.