پیام عراقچی پس از دیدار با پوتین: از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 07:29
وزیر خارجه کشورمان پس از دیدار با رئیس جمهور روسیه گفت:از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم، خوشبختانه تعامل ما با روسیه در عالی‌ترین سطح ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین  سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به روسیه در پیامی در شبکه ایکس نوشت:

در شرایطی که منطقه در حال گذار از تحولات عمده و تعیین‌کننده‌ای است، خوشبختانه تعامل ما با روسیه در عالی‌ترین سطح ادامه دارد. 

تحولات اخیر عمق و استحکام شراکت راهبردی ما را به‌خوبی نشان داده است. هم‌چنان‌که روابط ما در حال گسترش است، ما قدردان همبستگی موجود هستیم و از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم.

پیام عراقچی پس از دیدار با پوتین: از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.