اسرائیل در تله خودش در لبنان گرفتار شد

افکار نیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 01:47
تحلیل‌گر نظامی صهیونیست گفت که رژیم اسرائیل در تله خودش در لبنان گرفتار شده است و باید سریعا از آن خارج شود.

 یک ستون نویس و تحلیل‌گر نظامی صهیونیست در واکنش به کشته شدن نظامیان رژیم صهیونیستی در لبنان گفت که رژیم اسرائیل در تله خودش در لبنان گرفتار شده است و باید سریعا از آن خارج شود.

یوآو لیمور، تحلیلگر امور نظامی روزنامه عبری اسرائیل هیوم گفت: درست است که ارتش اسرائیل مناطق و مواضع متعددی را در جنوب لبنان تحت کنترل دارد؛ اما با بسته بودن دست‌هایش، در تأمین حفاظت کامل از شهرک‌های شمالی و نظامیانش در میدان با مشکل مواجه است. 

این تحلیل‌گر صهیونیست افزود که دیروز، حزب‌الله دوباره به تیپ گولانی در شهرک «الطیبه» در جنوب لبنان حمله کرد که منجر به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.

یوآو لیمور اظهار داشت: اسرائیل فکر می‌کرد حزب‌الله را در یک تله استراتژیک گرفتار کرده است، اما خودش در آن تله گرفتار شد. 

ستون نویس روزنامه اسرائیل هیوم گفت که اگر اسرائیل به سرعت راهی برای خروج از لبنان پیدا نکند، ماه‌های بهار و تابستان برای نظامیان ارتش اسرائیل به فصلی خونین تبدیل خواهد شد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.