اجرای انفجارهای کنترل‌شده در شیراز طی ۴۸ ساعت آینده

افکار نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 23:46
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از اجرای انفجارهای کنترل‌شده طی ۴۸ ساعت آینده درشیراز خبر داد و گفت: این عملیات برای انهدام مهمات عمل‌ نکرده از جنگ رمضان خواهد بود.

جلیل حسنی با اعلام جزئیات عملیات انهدام مهمات جنگی باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی، اظهارکرد: طی ۴۸ ساعت آینده و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، چندین مرحله انفجار کنترل‌شده در شهر شیراز و برخی روستا های اطراف صورت می‌گیرد.

وی افزود: این عملیات با هدف امحای پرتابه‌ها و گلوله‌های عمل‌نکرده متعلق به رژیم‌های جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی که از جنگ تحمیلی بر جای مانده، در محدوده بلوار مدرس و میدان محراب اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس تصریح کرد: تمامی اقدامات با هماهنگی کامل نیروهای نظامی و دستگاه های امدادی انجام می‌شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.