رضایتمندی مردم آسیب دیده در جریان جنگ تحمیلی سوم از خدمات حوزه بهداشت و درمان

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 09:41
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظارت کمیسیون بر خدمات حوزه بهداشت و درمان به مردم در جریان جنگ به طور مستمر انجام شده است و با اقدامات انجام شده شاهد رضایت نسبی مردم از خدمات ارائه شده در این حوزه بودیم.

رضایتمندی مردم آسیب دیده در جریان جنگ تحمیلی سوم از  خدمات حوزه بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اقدامات انجام شده در جریان جنگ رمضان و پس از آن اظهار داشت: اعضای کمیسیون در جریان حوادث اخیر در کل کشور فعال بودند و از نزدیک بازدید‌های منظمی از مناطق حادثه دیده و بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها داشتند.

وی افزود: در کنار این اقدامات کمیسیون جلساتی با اورژانس کشور، هلال احمر و مقامات عالی وزارت بهداشت داشت و اقدامات و الزامات را بررسی کرده و مشکلات را مورد توجه قرار داد و خوشبختانه شاهد رضایت مندی مردم آسیب دیده در جریان جنگ از خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان بودیم که نشان دهنده همکاری مطلوب جامعه پزشکی در این دوران بوده است.

شهریاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه اقدامات انجام شده به معنی نبود هیچ گونه مشکل نیست گفت: فعلا مشکلی در حوزه خدمت رسانی در بخش درمان وجود ندارد، اما این به این معنا نیست که در صورت افزایش تلفات و آسیب‌ها ما دیگر دچار مشکل نخواهیم شد لذا لازم است نظارت‌های کمیسیون تداوم داشته باشد. درمان جانبازان و آسیب دیدگان جنگ و تامین بودجه خدمت رسان به این عزیزان نیز مورد توجه است و جلسات کمیسیون در حوزه‌های مختلف تداوم خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.