وزیر امور خارجه اسلام‌آباد را ترک کرد

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:52
وزیر امور خارجه پس از دیدار با مقام‌های بلندپایه پاکستانی و رایزنی درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای اسلام‌آباد را ترک کرد

وزیر امور خارجه اسلام‌آباد را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با مقام‌های بلندپایه پاکستانی و رایزنی درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای اسلام‌آباد را ترک کرد

وزیر امور خارجه و هیات ایران توسط مقامات پاکستانی و نیز رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام‌آباد بدرقه شدند.

عراقچی شب گذشته وارد اسلام‌آباد شد و اولین دیدار کاری خود را با فیلد مارشال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان آغاز کرد.

وزیر امور خارجه ایران عصر امروز با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز دیدار کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.