چهره ماندگار استقلال را بیهوش کرده‌اند تا کمتر درد بکشد

خبرورزشی شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:31
عنایت الله آتشی یکی از چهره های مهم تاریخ باشگاه استقلال متاسفانه روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند و پزشکان او را بیهوش کرده‌اند تا کمتر درد بکشد.  

عنایت الله آتشی سالیان متمادی عضو باشگاه تاج بود. او بهار سال ۱۳۵۸ وقتی بحث انحلال این باشگاه توسط برخی افراد حاضر در سازمان تربیت بدنی وقت جدی شد، همراه با منصور پورحیدری به طور جدی با مدیران سازمان تربیت بدنی مذاکره کرد و حاصل این کار، حیات مجدد آن باشگاه با نام استقلال بود که  اتفاقا همین اسم هم با نظر خود عنایت خان و البته منصور پورحیدری انتخاب شد.  

آتشی این روزها در بیمارستان بستری است و صبح شنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۵ علی تاجرنیا به عیادت او رفت ولی خبردار شدیم کادر پزشکی بیمارستان برای اینکه اسطوره بسکتبال استقلال کمتر درد بکشد، او را بیهوش کرده‌اند. 

امیدواریم هرچه زودتر خبر بهبودی این چهره فراموش نشدنی که در امر رسانه هم دستی بر آتش داشته و سالیان متمادی بسکتبال گزارش می‌کرد را برای شما عزیزان منتشر کنیم.

بیشتر بخوانید: تقدیر از مهاجم استقلال در آمریکا/ نازون ستاره مراسم بروکلین

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.