ناامیدی پهلوی از حمایت سیاستمداران اروپایی

الف شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:21
یک جای‌مانده، بعد از سفر به اروپا که با حمله به وی با «سس» به پایان رسید! بار دیگر گفت که او را حساب نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، بعد از چند هفته فضاسازی گسترده‌ی سلطنت‌طلبان بابت دیدارهای کم‌ارزش رضا پهلوی با برخی اروپایی‌ها، حالا سرکرده گروه تروریستی سلطنت‌طلبان دست از پا درازتر و پس از یک حمله به وی با «سُس»، از برلین برگشته و با انتشار توئیتی، ناامیدی خود را از پشتیبانی و حمایت سیاستمداران اروپایی نشان داد. 

این پیام پهلوی نشان می‌دهد که حتی از رسانه‌های اروپایی هم قطع امید کرده است. روز گذشته یک روزنامه آلمانی او را دلقک دربار نامیده بود.

بر اساس این گزارش، بار دیگر رسانه‌های بین‌المللی و سیاستمداران دنیا نیز گفتند که او را حساب نمی‌کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.