بقایی:هیچ دیداری بین ایران و آمریکا در پاکستان برنامه‌ریزی نشده        

الف شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:20
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: هیچ دیداری بین ایران و آمریکا در پاکستان برنامه‌ریزی نشده است.

به گزارش تسنیم، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس ضمن اعلام ورود وزیر امور خارجه و هیات همراه به اسلام‌‌آباد نوشت: «برای یک سفر رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شدیم. در این سفر دکتر عراقچی وزیر امور خارجه، با مقام‌های عالی‌رتبه پاکستانی در رابطه با تلاش‌های میانجیگرانه و  مساعی جمیله آنها برای پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برقراری صلح در منطقه رایزنی خواهد کرد. 

هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامه‌ریزی نشده است. نظرات و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران به طرف پاکستانی منعکس می‌شود».

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.