آغاز پرداخت ودیعه مسکن به آسیب‌دیدگان جنگ

تابناک شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
برخی از شهروندان خانه‌هایشان در جنگ آسیب دید، معاون شهردار تهران گفت که به آنها تا سقف ۲ میلیارد تومان و ودیعه مسکن می‌دهیم.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پرداخت ودیعه مسکن به مالکان واحدهای آسیب‌دیده آغاز شد این را معاون شهردار تهران داوود گودرزی امروز گفت.از ۹ اسفند ۱۴۰۴ که آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردند، خانه‌های برخی از شهروندان آسیب دید و این افراد در هتل‌ها اسکان یافتند.شهرداری تصمیم‌ گرفت که تا سقف ۲ میلیارد تومان ودیعه و ۴۰ میلیون تومان کرایه برای این افراد خانه اجاره کند.

 امروز معاون شهردار گفت که علاوه بر ودیعه و کرایه برای جبران خسارت لوازم‌خانگی، مبالغی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به خانوارها اختصاص‌یافته و روند پرداخت این کمک‌ها آغاز شد. این پرداخت‌ها بر اساس ارزیابی خسارت و دسته‌بندی واحدها در گروه‌های مختلف انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق مراکز مدیریت بحران، سامانه ۱۸۱۱ یا شهرداری نواحی پیگیر وضعیت خود باشند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.