موضع گیری جدید وزیرکشور پاکستان درباره مذاکرات ایران و آمریکا

خبرگزاری مهر پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 10:10
وزیر کشور پاکستان به موضع گیری درباره مذاکرات ایران و آمریکا پرداخت و گفت: بر لزوم تداوم رایزنی های دیپلماتیک میان واشنگتن و تهران به منظور دستیبای به راهکار پایدار تاکید داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محسن نقوی وزیر کشور پاکستان به موضع گیری درباره مذاکرات ایران و آمریکا پرداخت.

وی افزود: ما بر لزوم تداوم کانال‌های دیپلماتیک بین واشنگتن و تهران برای دستیابی به یک راه حل پایدار برای این درگیری تاکید می‌کنیم.

وزیر کشور پاکستان تاکید کرد: تمدید آتش‌بس توسط ترامپ گامی مهم برای کاهش تنش‌ها است و ما از ایران انتظار پیشرفت داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که واشنگتن و تهران به راهکار دیپلماتیک و مسالمت آمیز فرصت بدهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.