کاپیتان تیم ملی کبدی: برای طلا و اهتزاز پرچم ایران آمده‌ایم

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 09:17
محمد ملاک گفت: بازی نخست را پرقدرت برگزار کردیم و فقط برای کسب نشان طلا و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران پا به میدان گذاشته‌ایم.

کاپیتان تیم ملی کبدی: برای طلا و اهتزاز پرچم ایران آمده‌ایم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد ملاک، کاپیتان تیم ملی کبدی کشورمان با اشاره به شرایط سخت ناشی از مسائل جنگی و برگزاری تنها دو اردوی کیفی، افزود: بازی نخست را پرقدرت برگزار کردیم و فقط برای کسب نشان طلا و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران پا به میدان گذاشته‌ایم.

وی اظهار داشت: اگر چه شرایط ما مساعد نبود و شاید تنها دو اردوی کیفی داشتیم و به علت مسائل جنگی، شرایط خوبی نداشتیم ولی مقابل تیم قدرتمند پاکستان با اختلاف زیاد پیروز شدیم و فقط با یک هدف آمدیم: کسب نشان طلا و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.