درخواست آمریکا از شهروندانش برای ترک لبنان

افکار نیوز پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 09:17
وزارت خارجه آمریکا از شهروندانش خواست هر چه سریعتر لبنان را ترک کنند

 وزارت امور خارجه ایالات متحده در بیانیه‌ای از شهروندانش خواست تا در سایه نقض مداوم آتش‌بس در لبنان و ادامه حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این منطقه، تا زمانی که گزینه‌های پرواز تجاری برقرار است، لبنان را ترک کنند.

سفارت آمریکا نیز از شهروندانی که تصمیم به ماندن دارند، خواست تا برنامه‌های احتمالی را آماده کنند و از آخرین تحولات منطقه مطلع باشند.

این سفارت در مورد مهمات منفجر نشده که در مناطق فعالیت نظامی خطر ایجاد می‌کند، هشدار داد و به شهروندان آمریکایی توصیه کرد از بازدید از ساختمان‌های فروریخته یا مناطق آسیب‌دیده خودداری کنند.

رسانه رسمی اسرائیل در سایه پاسخ مقاومت لبنان به نقض‌های آتش‌بس از عصر چهارشنبه، گزارش داد که ساکنان شمال در حال از دست دادن اعتماد خود به ارتش اسرائیل هستند و رهگیری‌های هوایی مداوم و بازگشت حزب‌الله به «زبان معادلات» آتش‌بس را کاملاً «نامحسوس» می‌کند.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.