فرمانده نیروی زمینی ارتش: هرگونه تعرض با پاسخ پشیمان‌کننده همراه است

الف چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 19:18
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مناطق مرزی کشور با بیان اینکه دشمن در محاسبه روحیه و توان رزمندگان ایران دچار خطا نشود، گفت: هرگونه تعرض به مرزهای کشور با پاسخ پشیمان‌کننده همراه خواهد بود.

به گزارش ایرنا از ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت، در بازدید از آمادگی رزمی یگان‌های این نیرو در مرزهای کشور، روحیه رزم رزمندگان نیروی زمینی ارتش در مواجهه با هر گونه تعدی دشمن را بسیار خوب توصیف کرد.

وی افزود: با این روحیه سلحشوری و حمایت جانانه و امید بخش آحاد ملت ایران از نیروهای مسلح، هر گونه تعرض دشمن به مرزهای زمینی کشور، با پاسخ دندان‌شکن و پشیمان‌کننده همراه خواهد بود. به دشمن توصیه می‌کنیم در محاسبه روحیه و توان رزم رزمندگان، دچار خطا نشود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نوید داد: مرزهای کشور با استقرار نیروهای مسلح در امنیت و آرامش قراردارد، تحرکات دشمنان لحظه به لحظه پایش و رصد می‌شود و با هوشیاری فداییان ملت در مرزها، با هر تهدیدی علیه مردم شریف و عزیز ایران قاطعانه برخورد خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.