امیرحسین قیاسی معذرت‌خواهی کرد

الف چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:01
کمدین و سلبریتی فضای مجازی و نمایش خانگی باز هم بدون موضع گیری علیه مهاجمان به کشور بابت مواضع پیشین خود عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس، امیرحسین قیاسی، کمدین و سلبریتی فضای مجازی و نمایش خانگی که پس از گذشت ۵۰ روز از تجاوز دشمن به خاک میهن، نخستین علائم حیاتی را بروز داده و در کمال شگفتی، چشم خود را به روی جنایات مهیب باند تبهکار اپستین علیه مردم ایران و نیز کشتار فاجعه‌بار کودکان مظلوم دبستان میناب بسته بود، همچنان از گرفتن موضع علیه مهاجمان به کشور سرباز زده و صرفا جهت پاسخ به افکار عمومی که از او ناراحت شده بودند از مواضع پیشین خود عذرخواهی کرد.
او نوشت:
"در تمام زندگیم سعى كردم انتقادپذير باشم و حرف درست رو بپذیرم. گفتن از اينترنت جلوتر از بچه‌های ميناب و بچه‌هاى وطن اشتباه بود صادقانه عذر می‌خوام.
لطفا كلمه‌ی «وطن فروش» رو انقدر راحت خرج نكنيد. اگر از اينترنت گفتم علتش صدها هزار نفر از هموطنامون بود كه تحت تاثير قطعى اينترنت شغلشون رو از دست دادن و تحت فشارن و اين فشار در هفته‌هاى آينده بيشتر به چشم مياد.
اگر ناخواسته باعث رنجش خانواده‌هاى داغدار شدم عذر می‌خوام."
این در حالی است که مواضع پیشین قیاسی موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه شده و موج گسترده‌ای از انتقادات و واکنش‌های منفی افکار عمومی را برانگیخته بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.