دومین پایگاه فوریت های پزشکی ۱۱۵ در باروق آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 17:14
ارومیه - فرماندار باروق گفت: دومین پایگاه امداد جاده‌ای فوریت‌ های پزشکی ۱۱۵ در روستای قوروقچی این شهرستان آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مسرت در این زمینه اظهار کرد: این پایگاه اورژانس در روستای قوروقچی در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع و با هزینه ۶۳ میلیارد ریال احداث شده و در هفته سلامت امسال به بهره‌برداری می رسد.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی مورد نیاز و یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به این پایگاه اختصاص یافته است.

فرماندار باروق گفت: این پایگاه اورژانس علاوه بر جاده سرچم، به ۴۰ روستای شهرستان باروق با جمعیت بیش از ۶ هزار نفر خدمات ارائه خواهد داد.

وی افزود: همچنین وجود این پایگاه فوریت‌های پزشکی در کاهش زمان حضور در بالین مصدومان و بیماران و نجات جان آنها و انتقال به مراکز درمانی نقش مهمی خواهد داشت.

فرماندار باروق در ادامه گفت: یکی از خیرین این شهرستان در اقدامی نیکوکارانه با اهدای قطعه زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع به ارزش ۳۲ میلیارد ریال، زمینه‌ساز توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان شد.

وی اضافه کرد: این خیر نیک‌اندیش قبل از این نیز زمینی به مساحت ۲ هکتار برای این منظور اهدا کرده بود که مورد موافقت وزارت بهداشت و درمان قرار نگرفت.

مسرت با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی و پزشکی یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان‌ باروق است، ادامه داد: اقدام خیرخواهانه آقای شکری الگویی موفق برای مشارکت مردمی در تقویت زیرساخت ‌های توسعه‌ای شهرستان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.