قطر: با طرف پاکستانی درباره مذاکرات در تماس هستیم

مشرق نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:00
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که کشورش برای دستیابی به یک راه حل مسالمت‌آمیز با طرف پاکستانی در تماس است.

به گزارش مشرق، ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری اعلام کرد که تماس‌ها با طرف پاکستانی برای دستیابی به یک راه حل مسالمت‌آمیز از طریق مذاکره در اسلام آباد ادامه دارد.

انصاری افزود: ما با طرف‌ها و شرکای بین‌المللی برای حمایت از دریانوردی در تنگه هرمز و زنجیره‌های کمک‌رسانی در تماس هستیم.

او اظهار داشت: ما از نزدیک مذاکرات آتش‌بس در اسلام‌آباد بین واشنگتن و تهران را زیر نظر داریم.

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: دولت قطر از کاهش تنش در لبنان در همه سطوح حمایت می‌کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.