پنجاه‌ودومین اجتماع «نحن منتقمون» در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:00
کرمانشاه - پنجاه‌ودومین اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» در لبیک به فرمان رهبر انقلاب و تجدید بیعت با ایشان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه‌ودومین اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» در ادامه برگزاری شبانه این مراسم در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. این اجتماع با حضور اقشار مختلف مردم و با هدف اعلام همبستگی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم روز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ از ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد و شرکت‌کنندگان از چهارراه مدرس به سمت میدان آیت‌الله کاشانی حضور خواهند یافت.

در این اجتماع مردمی، حاج ابوذر روحی به مرثیه‌سرایی و اجرای برنامه خواهد پرداخت و شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارها و برنامه‌های فرهنگی، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

اجتماع «نحن منتقمون» طی روزهای گذشته با حضور گسترده مردم کرمانشاه برگزار شده و به عنوان یکی از برنامه‌های مردمی در راستای تقویت روحیه همبستگی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.