رایزنی تلفنی وزیران خارجه عمان و عربستان

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:17
وزیر امور خارجه عربستان در تماس تلفنی با همتای عمانی تحولات منطقه را مورد رایزنی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان روز سه‌شنبه تماسی تلفنی از سوی بدر بن حمد البوسعیدی، همتای عمانی خود، دریافت کرد.

بنابر روایت مهر، در این گفتگوی تلفنی، دو طرف آخرین تحولات و اوضاع در منطقه و تلاش‌های صورت ‌گرفته در این راستا را بررسی کردند.

گفتنی است این رایزنی در حالی صورت می‌گیرد که منطقه شاهد تحرکات دیپلماتیک گسترده‌ای از جمله برای دور جدید مذاکرات ایران و آمریکا در پاکستان با هدف کاهش تنش‌ها و دست‌یابی به ثبات پایدار است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.