در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد تا بوستانی در منطقه ۲ شهر تهران که هم اکنون درحال تکمیل و تجهیز نهایی است؛ به نام شهدای دانش آموز میناب نامگذاری شود.
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد تا بوستانی که در منطقه ۲ شهر تهران هم اکنون درحال تکمیل و تجهیز نهایی است، به نام شهدای دانش آموز میناب نامگذاری شد.
میثم مظفر در توضیح بیشتر افزود: مقرر شد در این بوستان، نمادها و المانهای هنری فاخری برای نکوداشت یاد و خاطره این عزیزان در تاریخ ایران اسلامی و سندی بر اکران جنایت بی شرمانه رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی، نصب شود.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: همچنین خیابانی در محدوده دَروس منطقه ۳ شهر تهران بنام کودکان شهید میناب نامگذاری شد.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.