نگرانی از مهمات عمل‌نکرده در کیش!

تابناک سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 09:21
سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: برنامه عملیات انهدام کنترل‌شده مهمات عمل‌نکرده به جای مانده از تجاوز دشمنان آمریکایی ـ صهیونی، عصر روز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در جزیره کیش اجرا می‌شود.

این سازمان در اطلاعیه صادر شده به همین منظور، اعلام کرد که در این بازه زمانی، احتمال شنیده شدن صدای انفجار در برخی نقاط جزیره کیش وجود دارد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بنا به اعلام سازمان منطقه آزاد کیش، این عملیات در محدوده‌ای امن و توسط نیروهای متخصص انجام می‌شود و تمامی مراحل آن با رعایت کامل ضوابط ایمنی طی خواهد شد و بر همین اساس مردم نگران نباشند.

هدف از اجرای این عملیات، پاکسازی و ارتقای ایمنی جزیره کیش عنوان شده و بنا به اعلام مراجع مرتبط، هیچ‌گونه خطری متوجه کیشوندان و افراد ساکن جزیره کیش نخواهد بود.

گفتنی است؛ جزیره کیش از نخستین روزهای جنگی تحمیلی ۴۰ روزه، بارها شاهد حملات متجاوزان و اصابت پرتابه‌های دشمن آمریکایی ـ صهیونی بود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.