قالیباف: مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 01:22
رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی خود، نوشت: مذاکره، زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفته اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد، آماده شده‌ایم.

قالیباف: مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد باقر قالیباف در این پیام، تصریح کرده است: ترامپ با اعمال محاصره و نقض توقف آتش‌، می‌خواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگ‌افروزی چندباره را موجه سازد.

مذاکره، زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفته اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد، آماده شده‌ایم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.