بازدید معاون اقتصادی استاندار گلستان از کارخانه یونولیت گنبد

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 18:51
گنبد-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در پی حادثه آتش‌سوزی در کارخانه تولید یونولیت شهرک صنعتی گنبد، در محل وقوع حادثه حاضر شد و از نزدیک روند اطفای حریق را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی کیان‌مهر عصر دوشنبه با حضور در کارخانه یونولیت‌ گنبدضمن ابراز همدردی با مدیران و سرمایه‌گذار این واحد تولیدی، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها، این کارخانه در کمترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگردد.

وی افزود: تمامی امکانات اقتصادی استان برای حمایت از کارخانه و جلوگیری از تعطیلی آن بسیج شده است.

معاون اقتصادی استاندار گلستان همچنین از مهار کامل آتش توسط تیم‌های آتش‌نشانی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

این حادثه که در روز گذشته رخ داد، موجب نگرانی‌هایی در بین اهالی صنعت و تولید استان شده است، اما با اقدامات سریع تیم‌های امدادی و حمایت‌های مقامات استانی، امید به بازسازی سریع کارخانه و ادامه فعالیت آن وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.