جنگ با ایران نقطه پایان سلطه آمریکاست

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:07
نشریه آمریکن کانسرواتیو American Conservative جنگ ایران را نقطه پایان سلطه و هیمنه آمریکا و عصر تک قطبی دانست

جنگ با ایران نقطه پایان سلطه آمریکاست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بر اساس نوشته این نشریه جنگی که آمریکا علیه ایران به راه انداخته نقطه عطفی مهم و اساسی در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود و این اتفاق می‌تواند نوید بخش پایان مرحله سلطه تک قطبی آمریکا بر نظام بین الملل باشد.

مجله آمریکایی این جنگ را جنگی با سازماندهی ضعیف توصیف کرده که نشان دهنده کاهش نفوذ آمریکا است. همچنین واشنگتن فرصت تثبیت دوباره جایگاه خود را به عنوان یک ابر قدرت از دست داده است. این نشریه هزینه‌های بالای انسانی و مادی جنگ را نشان دهنده حجم سنگین فشار بر توانایی‌های نظامی و اقتصادی آمریکا دانسته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.