سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به فریلنسرها هم اینترنت طبقاتی می‌دهد

دیجیاتو دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:03
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور فرایند اختصاص اینترنت طبقاتی به فریلنسرها را نیز آغاز کرد. به گزارش دیجیاتو، هفت روز پیش بود که پیامک دریافت اینترنت طبقاتی موسوم به «اینترنت پرو» برای اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ارسال شده بود. اکنون این سازمان در ادامه سیاست ارائه اینترنت طبقاتی، صفحه ثبت نام فریلنسرها (آزادکاران) را […] The post سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به فریلنسرها هم اینترنت طبقاتی می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور فرایند اختصاص اینترنت طبقاتی به فریلنسرها را نیز آغاز کرد.

به گزارش دیجیاتو، هفت روز پیش بود که پیامک دریافت اینترنت طبقاتی موسوم به «اینترنت پرو» برای اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ارسال شده بود.

اکنون این سازمان در ادامه سیاست ارائه اینترنت طبقاتی، صفحه ثبت نام فریلنسرها (آزادکاران) را برای دریافت اینترنت سفید در وب‌سایت خود ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است اینترنت در ایران از ۹ اسفند ۱۴۰۴ قطع است و در طی این مدت به جز موارد اندکی مانند بازگشایی گوگل و هوش مصنوعی دیپ‌سیک، بهبود خاصی در وضعیت اینترنت به وجود نیامده است. در همین دوران پروژه اینترنت طبقاتی بیشتر از همیشه در حال پیگیری است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.