بازنشر تصویر اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:12
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدئویی از اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی در نجات نوزادان و بیماران در شبکه ایکس نوشت:ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش ایستادگی می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدئویی از اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی در نجات نوزادان و بیماران در شبکه ایکس نوشت:ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش ایستادگی می‌کند.  

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدئویی از اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی در نجات نوزادان و بیماران، در جریان حملات متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی به بیمارستانی در تهران، در شبکه ایکس نوشت:

 

بازنشر تصویر اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی

 

«من همان انسانم، من رنج کشیدم، من آنجا بودم.» والت ویتمن

ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش، سرفرازانه می‌ایستد.

یک دکتر شجاع ایرانی، نوزادان ایرانی را نجات می‌دهد، در حالی که کل بیمارستان زیر حمله متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی قرار دارد.

این ویژگی پایدار تمدنی ایران است: مقاومت و تاب‌آوری؛ خصلتی که این تمدن درخشان را در طول تاریخ، با وجود همه دشواری‌ها، پابرجا نگه داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.