تمدید مهلت پرداخت عوارض شهرداری تا نیمه اردیبهشت 

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:11
سخنگوی شهرداری تهران گفت قبوض عوارض باید تا پایان سال پرداخت می‌شد اما تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

تمدید مهلت پرداخت عوارض شهرداری تا نیمه اردیبهشت به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عبدالمطهر محمدخانی صبح امروز -دوشنبه ۳۱ فروردین ماه با حضور در استودیوی «شبکه خبر» تصریح کرد: تلاش ما این بود که حداکثر همراهی را با مردم داشته باشیم. تمام قبوض عوارض که باید تا پایان سال پرداخت می‌شد و در صورت عدم پرداخت بر اساس قانون با جرائم مواجه می‌شد، تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.
وی افزود: تخفیف در اجاره‌ها برای واحد‌های میادین میوه و تره بار یا تأخیر در دریافت اجاره‌ها را نیز در دستور کار قرار دادیم تا فشاری به مردم وارد نشود.
سخنگوی شهرداری تهران تأکید کرد: ما همه در شهرداری این نظر را داریم که وقتی همه در میدان حضور دارند ما هم باید حضور داشته باشیم و به مردم خدمت رسانی کنیم. 
عبدالمطهر محمدخانی همچنین با بیان اینکه درب، شیشه و پنجره واحد‌های مسکونی آسیب دیده در جنگ تعویض شده اند، گفت: برخی واحدهای  مسکونی نیاز به مقاوم سازی دارند و برخی دیگر هم باید  تخریب و نوسازی شوند.

سخنگوی شهرداری تهران تاکید کرد : بیش از ۱۰ هزار نیروی مردمی و داوطلب در بخش‌های مختلف برای بازسازی و تعمیر واحد‌های آسیب دیده کمک می‌کنند.
وی ادامه داد: این دسته بندی با مشارکت سازمان نظام مهندسی و ارزیابی دقیق سازه‌ای صورت می‌گیرد. این موضوع را هم باید تأکید کنیم که منظور ما واحد مسکونی است. ممکن است برای مثال ۲۰ واحد مسکونی در یک ساختمان قرار داشته باشند.
محمدخانی اظهارداشت : ارزیابی خسارات خودرو‌ها هم بر عهده شهرداری و پرداخت آن بر عهده دولت است. بر اساس ارزیابی‌ها ۹ هزار و ۱۱۴ خودرو و ۵۸۷ دستگاه موتورسیکلت خسارت دیدند.
 سخنگوی شهرداری تهران در پایان به تداوم خدمات رسانی عادی شهرداری در این ایام پرداخت و تصریح کرد: شهردار تهران بار‌ها در جلسات و مصاحبه‌ها اعلام کرده که مدیریت شهری سه دسته خدمات رسانی را دنبال می‌کند. اولین دسته اقدامات روزانه، دومین دسته اقدامات مربوط به جنگ و سومین دسته نیز اقدامات توسعه‌ای است. در روز‌های آینده شاهد افتتاح ایستگاه مترو تختی خواهیم داد.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان در تمام این ایام همکاران ما تلاش کردند که آخرین ایستگاه‌های خطوط هفتگانه نیز به بهره برداری برسد تا در آینده بتوانیم بخش‌های توسعه‌ای را دنبال کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.