بازداشت ۲نفر در تل‌آویو به اتهام جاسوسی برای ایران + جزئیات

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:08
منابع خبری در فلسطین اشغالی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی دو نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران در تل‌آویو بازداشت کرده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع خود اعلام کرد که دو صهیونیست به اتهام جاسوی برای ایران در جنوب تل آویو بازداشت شده اند.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی پیش از این نیز از کشف یک شبکه جاسوسی در بدنه نیروی هوایی ارتش این رژیم خبر دادند که برای مدت طولانی به نفع ایران فعالیت می‌کرده است.

شبکه ۱۵ اسرائیل ادعا کرد که یک شبکه جاسوسی در نیروی هوایی ارتش [این رژیم] را شناسایی کرده که در راستای منافع ایران فعالیت داشته است.

این رسانه فاش کرد که این دو فرد، در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بودند که به خاطر مشکوک بودن برای جاسوسی طولانی‌مدت برای ایران بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش‌های منابع عبری، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به دفعات فراوان مدعی شده‌اند که ایران به شیوه‌های مختلف در حال جذب جاسوس در اسرائیل است و برخی از صهیونیست ها حاضر هستند در ازای پول به اسرائیل خیانت کنند.

افراد نظامی و غیرنظامی در رژیم صهیونیستی، به دلیل مشکلات هویتی و چندپاره بودن جامعه انگیزه قابل توجهی برای همکاری با نهادهای اطلاعاتی خارجی علیه اسرائیل دارند، این موضوع از سال‌ها پیش آغاز شده و همواره برای اسرائیل چالش‌هایی را به دنبال داشته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.