هشدار پلیس در شرایط آتش‌بس | این کار غیرقانونی و تهدید علیه امنیت کشور است

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 10:30
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای مرتبط با شرایط حساس کنونی و حتی در شرایط آتش‌بس به شهروندان هشدار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت ملی، به شهروندان هشدار داد که در شرایط حساس کنونی حتی در شرایط به اصطلاح آتش‌بس ارسال هرگونه فیلم، عکس، موقعیت اماکن حساس و نیروهای نظامی و امنیتی به شبکه‌ها و کانال‌های فاقد صلاحیت، به ویژه شبکه‌ها و کانال‌های معاند از قبیل ایران اینترنشنال، من و تو، وحید آنلاین و سایر مشابه‌ها اقدامی غیرقانونی و تهدیدی علیه امنیت کشور محسوب می‌شود.

این مرکز ضمن یادآوری اینکه شناسایی و برخورد با این افراد در دستور کار پلیس و سایر نهادهای امنیتی قرار دارد، از مردم فهیم و مسئولیت‌پذیر درخواست کرد با هوشیاری و دقت، در عدم انتشار اطلاعات حساس همچون گذشته با پلیس و سایر نهادهای امنیتی کشور همکاری کنند و از اقدامات مغایر با امنیت ملی پرهیز نمایند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین از حضور حماسی و حمایت بی‌دریغ مردم عزیز از میهن و همراهی آنان با نیروهای پلیس در حفاظت از امنیت شهر قدردانی و تأکید کرد که همراهی مردم و رعایت توصیه‌های امنیتی پشتوانه‌ای مستحکم برای دفاع از وطن و حفظ آرامش جامعه است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.