اینکه در مذاکرات به نتیجهای میرسیم، محل بحث است و باید درباره آن گفتوگو شود، اما کلیات موضوع از نظر من این است که باید از این مسیر حمایت کنیم.
مصطفی کواکبیان، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه «این جنگ اثبات قدرت ایران بود و هم میدان خوب عمل کرد هم دیپلماسی»، تأکید کرد: «همه مذاکرات زیر نظر مقام معظم رهبری است و باید از این مسیر حمایت شود».
مصطفی کواکبیان، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار سیاسی عصر ایران در رابطه با آینده جنگ و نتایج آن، با بیان اینکه این جنگ اثبات قدرت ایران بود، اظهار کرد: این موضوع به این دلیل بود که هم میدان عملکرد خوبی داشت و هم دیپلماسی بهدرستی پیش رفت.
وی در ادامه این گفتوگو تصریح کرد: اینکه در مذاکرات به نتیجهای میرسیم، محل بحث است و باید درباره آن گفتوگو شود، اما کلیات موضوع از نظر من این است که باید از این مسیر حمایت کنیم.
کواکبیان با تأکید بر ضرورت تبعیت از رهبری افزود: من حتی در این زمینه نگاه افراطی دارم و معتقدم باید از رهبری تبعیت شود و این موضوع یک اصل اساسی است.
وی ادامه داد: این مذاکرات زیر نظر مقام معظم رهبری انجام میشود و همه باید بدانند که چارچوب مذاکرات مشخص است و در همین مسیر دنبال میشود.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:، با توجه به شرایط موجود، حمایت از روند موجود و توجه به هدایتهای رهبری میتواند مسیر آینده را مشخص کند ، از دیدگاه من مذاکرات به نتیجه میرسد و آتش بس شکسته نخواهد شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.