
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امشب برنامه «تهران ۲۰» با حضور محسن زنگنه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به بررسی وضعیت اقتصادی پساجنگ تحمیلی سوم با تمرکز بر شرایط کنونی تنگه هرمز میپردازد. این برنامه به تهیهکنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه تهران سیما پخش میشود.

همچنین اپیزود «نگران» از مجموعه نمایشی «سرو، سپید، سرخ» به کارگردانی حسن حبیبزاده، امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن میرود.
این اپیزود روایتگر زندگی «لیلا» است که پس از فقدان پدر و تجربه حمله هوایی دچار بحران شده و در بیمارستان با شخصیتهایی روبهرو میشود که هر یک درگیر پیامدهای جنگاند.
گلنوش قهرمانی، آزیتا ترکاشوند، آندیا عبدالرضایی و رضا فیاضی در این اپیزود ایفای نقش کردهاند.