خنثی‌سازی مهمات در ملارد تا ساعاتی دیگر

مشرق نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 18:50
فرماندار ملارد اعلام کرد که ساعاتی دیگر عملیات خنثی‌سازی مهمات به‌ جامانده از حمله رژیم صهیونیستی توسط نیروهای هوافضای سپاه در این شهرستان انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سید اصغر تقوی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان ملارد عصر امروز یکشنبه، از اجرای عملیات خنثی‌سازی مهمات باقی‌مانده از حمله اخیر رژیم صهیونیستی در این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات توسط نیروهای متخصص هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی ساعات آینده انجام خواهد شد و تمامی تدابیر ایمنی لازم اتخاذ شده است.

فرماندار ملارد با تاکید بر اینکه جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد، از مردم خواست در صورت شنیدن صداهای ناشی از اجرای عملیات، خونسردی خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.