هاکان فیدان: تنش‌های فزاینده‌ در منطقه به‌دلیل توسعه‌طلبی اسرائیل است

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 17:13
وزیر امور خارجه ترکیه در سخنانی اعلام کرد: تنش‌های فزاینده‌ در منطقه به‌دلیل توسعه‌طلبی اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: ما امیدواریم که تمام مسائل حل نشده بین واشنگتن و تهران در طول دوره آتش بس حل و فصل شود.

وزیر امور خارجه ترکیه در این خصوص ادامه داد: مذاکرات بین تهران و واشنگتن علیرغم برخی اختلافات تا حد زیادی پیشرفت داشته و در صورت لزوم آتش بس باید تمدید شود. ما نباید به اسرائیل اجازه دهیم که حقایق را در لبنان تحمیل کند.

هاکان فیدان، سپس افزود: منطقه به دلیل برنامه های توسعه طلبانه اسرائیل، تنش‌ های فزاینده‌ ای را تجربه می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.