زید آبادی: از خدا تعجب می کنم!

عصر ایران یکشنبه 30 فروردین 1405 - 17:01
من از ترامپ خیلی تعجب نمی‌کنم، در واقع از خدا تعجب می‌کنم که چطور چنین موجودی را خلق کرده و به این جایگاه رسانده است! 

احمد زیدآبادی در کانال خود نوشت: ترامپ ویدیویی از درخواست کمک چند "ایرانی" از او، بعد از فجایع دی‌ماه، برای توجیه حمله‌‌اش به خاک ایران در شبکهٔ اجتماعی خود منتشر کرده است!

اگر ترامپ واقعاً به حرف ایرانی‌هاست، چطور آن تعداد افرادِ همسو با خود را می‌بیند، اما اکثریت قریب به اتفاق جامعهٔ ایرانی را که مخالف قاطع این جنگ وحشیانه و ویرانگر بوده و هستند، نمی‌بیند؟

نظرسنجی از ایرانیان داخل و خارج خارج از کشور برای دریافت نظر آنها در بارهٔ جنگ و تداوم آن، کار خیلی سختی نیست! کافی است یکی از مؤسسه‌های معتبر نظرسنجی بین‌المللی به انجام آن مبادرت کند.

البته ترامپ فردی است که اگر نتیجهٔ یک تحقیق و فکت‌های مترتب بر آن به مذاقش ناسازگار نیاید، با پررویی آن را رد می‌کند و مدعی می‌شود که او هم تفسیر خاص خود را از فکت‌ها دارد!

من از ترامپ خیلی تعجب نمی‌کنم، در واقع از خدا تعجب می‌کنم که چطور چنین موجودی را خلق کرده و به این جایگاه رسانده است! 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.