ممبنی: سهمیه‌های آسیایی بر اساس جدول فعلی لیگ معرفی می‌شوند

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 13:37
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان آسیایی فوتبال کشورمان بر اساس رده بندی فعلی جدول لیگ برتر فوتبال معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، هدایت ممبنی دبیر کل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به زمان محدودی که در اختیار داریم و اینکه باید تا ۱۰ خرداد نمایندگان آسیایی کشورمان معرفی شوند، قرار است تیم‌های اول و دوم لیگ برتر به عنوان سهمیه‌های لیگ نخبگان و تیم سوم جدول فعلی به عنوان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان ۲ آسیا معرفی شوند.

وی ادامه داد: ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست دادیم که نمایندگان کشورمان دیرتر معرفی شوند، اما با توجه به آغاز پلی آف لیگ نخبگان از مرداد احتمال پذیرش این درخواست ضعیف است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در صورتی که در جدول نهایی که پس از جام جهانی مشخص می‌شود، تیم‌های اول تا سوم با جدول فعلی متفاوت باشد، برای اینکه حق تیم‌هایی که در جدول نهایی در رتبه‌های اول تا سوم قرار می‌گیرند، خورده نشود، قرار شد آنها به عنوان نمایندگان آسیایی فصل بعد معرفی شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.