شمار کشته‌شدگان نظامی صهیونیست به ۱۵ تن رسید

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 10:36
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ در لبنان ۱۵ تن کشته و ۶۵۰ نفر زخمی شدند.

شمار کشته‌شدگان نظامی صهیونیست به ۱۵ تن رسید

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز عملیات نظامی در لبنان ۱۵ سرباز کشته و بیش از ۶۵۰ تن زخمی شدند.

این آمار در حالی است که تنش‌های نظامی در جبهه لبنان همچنان ادامه دارد.

همچنین سخنگوی ارتش این رژیم تأکید کرد «لیدور بورات» ۳۱ ساله افسر ذخیره ارتش در انفجار بمبی در جنوب لبنان کشته شد. همچنین در این انفجار ۹ سرباز زخمی شدند.

ارتش اسرائیل گزارش داد که بورات، که متعلق به گردان ۷۱۰۶ از تیپ منطقه‌ای ۷۶۹ بود، بر اثر برخورد یک وسیله نقلیه مهندسی ارتش اسرائیل با یک وسیله انفجاری که توسط حزب‌الله در منطقه کار گذاشته شده بود، کشته شد.

این ارتش افزود: نیرو‌های رزمی دیگری که در همان نزدیکی مشغول ایمن‌سازی محل بودند، در این انفجار زخمی شدند. در این حادثه، یک سرباز کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند: یک نفر به شدت، چهار نفر به طور متوسط ​​و چهار نفر به طور سطحی زخمی‌ها برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

ارتش اشغالگر هنوز در حال بررسی زمان کار گذاشتن بمب است.

«یسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: ما برای سربازی که در جنوب لبنان کشته شد سوگواری می‌کنیم و به تلاش برای از بین بردن تهدید‌ها و تضمین امنیت اسرائیلی‌ها ادامه خواهیم داد.

از سوی دیگر روزنامه معاریو به نقل از منابع نظامی و سیاسی اعلام کرد ارتش برای احتمال فروپاشی اتش بس در وضعیت آماده باش قرار دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.