حملات پی‌درپی صهیونیست‌ها به جنوب لبنان در دومین روز آتش‌بس

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 07:39
ارتش رژیم صهیونیستی با نقض پی در پی آتش بس در لبنان در دومین روز از این توافق دست کم ۱۲ بار جنوب لبنان را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گزارش های رسانه ای حاکی از آن است ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته و در دومین روز از آتش بس اعلامی دست کم ۱۲ حمله علیه جنوب لبنان انجام داده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی با این وجود، حزب الله را به نقض توافق آتش بس متهم می کند اما با صدور بیانیه هایی از حملات خود علیه مناطق جنوبی لبنان خبر می دهد.

در این گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی مناطق کفر کلا، دیر میماس، دیر سریان، القنطره را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داده و خانه های مردم را در بنت جبیل، مرکبا، الطیبه و الخیام منفجر کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.