اعلام رسمی انسداد دوباره تنگه هرمز

تابناک شنبه 29 فروردین 1405 - 22:46
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در پی نقض تعهد شرایط آتش بس، دشمن آمریکایی محاصره دریایی شناورها و بنادر ایرانی را لغو نکرد، لذا از امروز عصر تنگه هرمز تا لغو این محاصره مسدود می‌گردد.

به گزارش تابناک، متن اطلاعیه روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«روز گذشته با اعلام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مجوز عبور شناورهای غیر نظامی از «کریدور لارک» تعدادی از شناورها با مدیریت و هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند. لکن در پی نقض تعهد شرایط آتش بس، دشمن آمریکایی محاصره دریایی شناورها و بنادر ایرانی را لغو نکرد، لذا از امروز عصر تنگه هرمز تا لغو این محاصره مسدود می‌گردد.

بنابراین هشدار می‌دهیم هیچ نوع شناوری از لنگرگاه خود در خلیج فارس و دریای عمان  تحرکی نداشته و نزدیک شدن به تنگه هرمز به منزله همکاری با دشمن تلقی و شناور متخلف مورد هدف قرار خواهد گرفت. 

همچنین به همه شناورها و مالکان آنها اعلام میکنیم تنها از مرجع رسمی نیروی دریایی سپاه و ارتباط با کانال ۱۶ اخبار را دنبال و صحبت‌های رئیس جمهور تروریست امریکا در تنگه هرمز و خلیج فارس هیچ اعتباری ندارد.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.