هشدار تند عارف؛ یا در میز مذاکره حقمان را می‌دهند یا در میدان می‌گیریم / مدیریت تنگه هرمز با ما است

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 19:29
محمدرضا عارف با تاکید بر اینکه «مدیریت تنگه هرمز با ایران است» گفت: «یا در میز مذاکره حقمان را خواهند داد یا در میدان آن را به‌دست می‌آوریم».

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از سازمان بنادر و کشتیرانی و شرکت راه‌آهن، با تأکید بر حق قانونی ایران در مدیریت تنگه هرمز، گفت جمهوری اسلامی این حق را در میز مذاکره یا در میدان دنبال می‌کند.

به روایت ایرنا، وی تاکید کرد: در عین حال، صحبت‌های ترامپ را ناشی از لفاظی، دروغ‌گویی و توهمات دانست که نیازی به پاسخ‌گویی ندارد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.