اردن: منطقه را نمی‌توان گروگان سناریوی نتانیاهو کرد

مشرق نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 19:20
وزیر امور خارجه اردن گفت منطقه را نمی‌توان گروگان سناریوها و طرح‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل کرد.

به گزارش مشرق، «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن روز شنبه در سخنانی عنوان کرد کشورهای منطقه باید نهادهایی ایجاد کنند که آنها را قادر به دفاع از خود کند.

وی افزود: ما باید برای تضمین ثبات منطقه با متحدان خود وارد همکاری شویم.

وزیر امور خارجه اردن تصریح کرد، اسرائیل در حال بی‌ثبات کردن سوریه است و باید به ریشه‌های درگیری‌ها رسیدگی شود.

الصفدی همچنین گفت آزادی دریانوردی در آب‌های بین‌المللی باید تضمین و به قوانین بین‌المللی احترام گذاشته شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.