گرانترین پهپاد امریکایی در آسمان خلیج فارس نابود شد / امریکایی ها تایید کردند + عکس و قیمت و ماموریت پهپاد

رکنا جمعه 28 فروردین 1405 - 08:16
آناتولی: آمریکا از دست دادن یک پهپاد نظارتی ۲۳۸ میلیون دلاری در جریان جنگ با ایران را تأیید کرد
گرانترین پهپاد امریکایی در آسمان خلیج فارس نابود شد / امریکایی ها تایید کردند + عکس و قیمت و ماموریت پهپاد

آناتولی: آمریکا از دست دادن یک پهپاد نظارتی ۲۳۸ میلیون دلاری در جریان جنگ با ایران را تأیید کرد

پهپاد «MQ-۴C تریتون» در جریان یک مأموریت بر فراز خلیج فارس به‌طور ناگهانی از سامانه‌های رهگیری ناپدید شد و محل دقیق سقوط آن اعلام نشده است.

این پهپاد که برای مأموریت‌های شناسایی و نظارت دریایی در ارتفاع بالا و مدت طولانی طراحی شده، یکی از گران‌ترین تجهیزات بدون سرنشین آمریکا محسوب می‌شود.

 

 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.